Nieuwe website: going the extra mile

Bart Schaacke schreef een blog waarin hij uitlegt waarom ons online platform een uitnodiging is om te delen. Lees het verhaal van Bart en deel je ideeën met ons.

 

Werk in de nieuwe wereld. Dat is niet voor niets de slogan van Bewegin. Het is onze belofte en vooral: onze missie. Dat waar we elke dag voor gaan. Uit overtuiging. Samen met de organisaties en talenten die zich bij ons hebben aangesloten.

De aanpak van Bewegin ontmoet veel enthousiasme. In de afgelopen periode zijn we flink gegroeid. Mensen voelen zich thuis bij onze aanpak en ervaren welke positieve en impactvolle effecten deze in de praktijk sorteert. Dat is natuurlijk onwijs mooi. Het maakt ons trots en dankbaar.

Goed gevoel

Tegelijkertijd krijgen we veel vragen op ons afgevuurd. Van mensen die aangeven dat ze een goed gevoel hebben bij Bewegin, maar niet de vinger kunnen leggen op wat we doen, hoe we dat doen en waarom dat nou eigenlijk bijzonder, anders of überhaupt nodig is. Leg eens uit?

We gaan graag het gesprek met je aan,
want buiten is het nieuwe binnen

 

Voor deze vragen sluiten wij ons niet af. Zeker niet. We stellen ons er juist met veel plezier voor open. Gaan graag het gesprek aan. Als we in de afgelopen periode iets hebben gemerkt, is het wel hoe belangrijk het is om de buitenwereld naar binnen te halen. Dat geldt voor onze klanten, en zeker ook voor onszelf. Juist in een tijd waarin grenzen vervagen en werelden steeds meer vervlochten raken. Buiten is het nieuwe binnen.

In een oogopslag

Bij Bewegin zijn we zodoende continu scherp op mogelijke verbeteringen aan onze werkwijze én proberen we het verhaal dat we daarover vertellen steeds duidelijker te maken. Zodat je in een oogopslag ziet waar we voor staan en welk verschil we maken.

Dit brengt me op onze nieuwe website. En op de titel van dit blog. ‘Going the extra mile’ is een uitdrukking die Bewegin vanaf de start karakteriseert. Want we leggen onze ziel en zaligheid in elke samenwerking. Nemen verantwoordelijkheid. En staan open voor de wereld om ons heen –– bereid om te anticiperen als dat nodig is.

Ons doel online:
laten zien hoe waardevol Bewegin is
voor organisaties én talenten,
op korte én lange termijn

 

Met onze nieuwe website willen we precies zo omgaan. Want om waardevol te kunnen zijn voor onze missie, moet de website het hart van Bewegin tonen. Laten zien waarom organisaties anders moeten werken én hoe ze dat met Bewegin kunnen doen. En laten zien hoe waardevol Bewegin is voor organisaties én talenten, voor de korte én de lange termijn.

Nieuwe inzichten

En zoals dat past bij Bewegin, kiezen wij ervoor om daar niet alleen op te hopen –– we gaan op zoek naar waardevolle feedback en nieuwe inzichten. Going the extra mile. Zoals we dat ook doen in onze sessies en gesprekken met talenten, HR-professionals, trainers, organisatieadviseurs, collega’s, en (potentiële) opdrachtgevers. Want er is zoveel te leren. Elke dag opnieuw.

Dus ja, we hebben een nieuwe website. En we zijn er trots op. Het podium waar al onze energie, ambities en ideeën samenkomen. Maar we weten ook dat dit podium permanent in de bèta-fase verblijft.

En dus is onze nieuwe website niet alleen een podium, maar ook een uitnodiging. Aan jou. Om jouw ideeën over Bewegin met ons te delen. Je bent van harte welkom. Laat van je horen!

Nieuwe website: going the extra mile